C O E x I S T


HOME ABOUT STUFF LINKIES FOLLOW



  • Don't let your wounds to turn you into a person
    ..that you are NOT



    RULES

    ✖ Dont be a F*cker!(FAKER)
    ✖ No harsh words here or else WATCH OUT!
    ✖ Blog URL please but if u don't have its okay, u may use your email






  • © Template by AtiqahJaidin
    Image from TUMBLR | WHI
    Menjalani hari-hari sebagai form 3
    Thursday, 15 January 2015 | 0 comment[s]




    So, tahun ni aku dah masuk form 3..so yeah PT3 sumpah rasa nak nangis T^T 

     Classmates memang banyak yang dah tukar kelas so hanya mampu redha saja
    Nasib ada geng lama kalau tak memang mati kutu aku nak cakap ngan sapa.
    Sungguh aku cakap! Tahun ni memang penat gile..baru mula sekolah dah terasa
    kepenatan tu.Haih 

    Kerja toksah cakap! Bertimbun hokey? Tapi syukur lah crush den still disana haha
    so agak semangatlah juga.Lol
    Tapikan memang azam tahun ni aku nak aktif kukurikulum sebab nak kumpul
    markah.Tup tup..pengetua buat kukurikulum tu wajib pergi.Nampak tak kuasa Allah tu?
    Allah nak bantu aku supaya takde alasan lagi unutk memonteng kukurikulum.
    Hehehe..
    Tapi risau jugak kut deskmate aku nak pindah nanti.Sapa nak ajar aku maths kan?
    Tapi memang stress lah..Haih
    Aku harap crush aku and deskmate aku tak pindah.Amiiinnnnn


    That's all i can say so far...lol

    Allah berikan kita akal jadi gunakanlah akal sebaik mungkin,
    Berhenti bertindak mengikut emosi!
    -Perfxxk

    ©